Cégünk minden vásárlásról a hatályos jogszabályoknak megfelelő ÁFÁ-s számlát állít ki, mely a legtöbb esetben egyben jótállási jegyként is szolgál. A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett 12 hónap, vagy több, a termékek neve mellett feltüntetett jótállást vállalunk. Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt eredeti számlával, a termék eredeti dobozával és a bruttó 10.000 Ft feletti árú termékekhez külön mellékelt jótállási jeggyel érvényesítheti. Kérjük ezeket gondosan őrizze meg a jótállási idő végéig. A jótállási idő alatt cseregaranciát nyújtunk, vagy ahol lehetséges alkatrészt biztosítunk a termék általunk, vagy javítószolgálat által történő javításához. A jótállási felelősséget kizáró feltételek: helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás, szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat, bármilyen nem az Schuszter-Will Kft. által végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás, vagy természetes elhasználódás. Kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. Csak bizonyítottan hibás termék kerül kicserélésre. Kérjük, a küldemény átvételekor a futár előtt győződjön meg a csomagolás sértetlenségéről. A küldemény bármilyen feltételezett sérülése esetén vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral a reklamáció, kárrendezés céljából és ezt haladéktalanul jelezze felénk is. A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles írásban (e-mailben) jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.
A garancia érvényesítésének helye az Schuszter-Will Kft., 5540 Szarvas, Tanya V. Külkerület 27. /e-mail: rendeles {kukac} ledcenter {pont} hu, /megrendelés visszaigazoló emailre válaszolva/ alatt érvényesíthető nyitvatartási időben. Kérjük sima ajánlott levélben, vagy csomagban küldje vissza címünkre számlamásolattal, hiba leírással együtt - a gyors ügyintézés érdekében - a terméket. A hatékony ügyintézés és gyors megoldás érdekében kérjük minél bővebb leírást adjon: fogyasztók listája, 12 V-os rendszerek esetén kérjük készítsen maximum 150 kbyte-os fotót a tápegységről is és küldje el e-mailben nekünk! Utánvétes, portós küldeményeket nem áll módunkban átvenni. A visszaküldött termékeket igyekszünk a lehető leghamarabb megvizsgálni és a jogszabályban előírt 14 napon belül javítani, cserélni. Ha hibás terméket másra szeretné cserélni, akkor kérjük a feladással egyidőben adja le rendelését a webáruházban és a megjegyzés rovatba írja be, hogy a visszaküldésre került termék(ek)et számítsuk be.
Bruttó 10.000 Ft feletti termékek jótállási jegy mintaletöltés és jegyzőkönyv fogyasztói panaszról letöltés itt.